lördag 8 juni 2013

En händelserik vecka

Den 6 juni öppnade jag saloonen med kakbuffé och trekamp
och det kom både svenska och tyska gäster.





Det fanns 5 sort.små kakor, vaniljhjärtan, milliton, 3 olika socker o chokladkakor, dröm och rulltårta, bullar, kladdkaka, bakelser och tårta. Som tur var hade jag min gamla vän Doris här som kunde hjälpa till med baket.

Sen skulle jag ju ta några bilder på trädgården som börjar blomma nu, och fiskarna har börjat leka i dammen. Jag har räknat fiskarna och dom har överlevt den kalla vintern vi haft i år.

Doris vid dammen.















Och idag ska jag äta en av tre mogna tomater
som står på uteplatsen.
Ha nu en bra kväll från Annika


3 kommentarer:

  1. Härligt, kul att det blir finr

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att det gick bra för er! Ser fint ut på fotona.

      Radera
  2. Mycket jobb men fint blir det.

    SvaraRadera